Du är välkommen att kontakta oss, oavsett anledning. Om du vill berätta mer om en online casino-aktör som inte sköter sig, ber vi dig att inkludera de uppgifter som vi talar mer om nedan.
Viktig information som vi vill ha reda på
- Vad heter Casinot? Uppge gärna hela webbadressen.
- Vad har hänt? Berätta med egna ord varför du känner dig lurad, och vad som har hänt i detalj.
- Har du några bevis? Bifoga skärmavbilder som kan bekräfta det du påstår. Vi kan inte hänga ut några casinon utan hårda bevis. Det är olagligt.
Vid första kontakten behöver du inte bidra med någon information om vad som har hänt, om du inte vill. Om du vill ha hjälp med att ta skärmavbilder eller med att kontakta en myndighet för att få än mer professionell hjälp, så stöttar vi dig i det.
Vår mailadress: info@casinoethics.se
Vi svarar i regel inom en arbetsdag, men vanligtvis går det betydligt fortare än så.
OBS! Notera att vi inte är en myndighet eller kontrollorganisation för online casino-branschen. Vi är helt vanliga iGamers som vill verka för en fungerande självreglering inom online casino-nischen. Tillsammans med dig kan vi lyckas med det.